Sunday, October 24, 2010

Gotta Go My own Way !

Salam ...


wow! parahnya ...


    cinta datang dan pergi, kita sebagai manusia, tak boleh nak menghalang semuanya! baik kecewa mahupun bahagia, itulah takdir! dan kita memang tidak dapat menyalahkan yang namanya takdir! segalanya Tuhan yang menentukan! kita hanya perlu bersyukur dengan apa yang ada! terimalah segalanya dengan ikhlas! seperti yang bro Tengkorakemas katakan mengenai nama keyrill ni, "keyrill si budak sekolah yang sedang mengenal cinta. hahaha! thnks for that name, bro! memang sesuai sangatlah! susah nak mengetahui seseorang itu betul2 mencintai kita, kan? ha ... jawablah! tapi kalau percintaan korang seperti video lagu di bawah?? ... amacam? sanggup tak korang laluinya?



P/S : sorilah, pasal tak ada video lain nak tayangkan, huhuhu ... yang ni pun layan gak ek! 

2 comments:

tengkorakemas said...[Balas komen ini]

Asalkan rahmat Allah bersama kita :)

wei rasa lama aku tak datang cni sebab dah terlepas banyak entri, line internet buat hal lak, tak sempat nak update, aku nak blogwalking dulu hehe

by the way, cheer up!

Keyrill Eduardo Willeyhem said...[Balas komen ini]

@ tengkorakemas : ooohh...okey, bro/...keyrill faham! heheheh...take care ek!