Monday, October 18, 2010

Tak sangka!

Salam ...


gambar hiasan !


    fuh !!! blogwalking jap kat blog kawan, tngok kat blog bro Zack Zukhairi, fulamak !!! memang terkejut besar aku dibuatnya! nak tahu kenapa? ni ha, korang pergi Zack Zukhairi punya blog, then korang tngok sendirilah, bertapa gempaknya blog dia! huhuhu ... bestnyer kalau aku punya idea yang bernas dan followers yang bnyak mcam tu! bukan nak puji lebih2, memang itu kenyataan! korang tngoklah sendiri.


ada gak rasa cemburu di hati ni (gurau aje bro). itupun kalau dia sudi singgah blog aku ni dan tngok aku buat entry pasal dia. hahaha ... sorilah, bro ek! mean nothing, just happy have a successfully blogger of Malaysian! tngok orang yang like post dia pun sampai beratus-ratus! huhu ... bestnyer ! aku ada pun 21 - 35 org je yang kadang2 like, itupun kalau post aku tu bgus atau boleh dikategorikan sebagai entry yang berkaitan dgn selebriti. adoi yai ! ... apa2pun, teruskan berblogger! have a nice day!

5 comments:

tengkorakemas said...[Balas komen ini]

he memang gempak beb dia, dia pandai lukis kartun jiwang, ramai org share kartun dia

Keyrill Eduardo Willeyhem said...[Balas komen ini]

@tengkorakemas yup! tengkorakemas cemburu tak? huhuhu...

tengkorakemas said...[Balas komen ini]

@ Keyrill

haha aku relax je, kalau terus berusaha ko pun boleh jadi mcm dia, aku tak kejar sgt follower tapi aku sentiasa nak improvise alexa ranking dan google ranking aku hehe

tengkorakemas said...[Balas komen ini]

aku tag ko terima award lagi! haha

Brad Pitt, tolong jadi wakil aku k?

Keyrill Eduardo Willeyhem said...[Balas komen ini]

@tengkorakemas aik? aku terima award ek? betul ni???