Tuesday, December 28, 2010

Jason Derulo - What If

Salam ...




    dah tngok video dia, apa pandangan korang? best tak? kalau korang faham video ni, tentu korang sendiri akan merasakan ... korang akan lakukan perkara yang sama seandainya korang yang berada di situasi seperti itu! dilema cinta yang tidak kesampaian, kan?! keyrill cuma nak share ngan korang and bagitau kat korang maksud video ni! kalau korang, memang dah cinta ... apa2pun akan korang lakukan demi cinta korang, kan? begitulah juga dengan video ni!


   bertapa dia berusaha untuk menyelamatkan cintanya dari terus hilang selama-lamanya! maka dengan itu, kemalangan yang menimpa buah hatinya yang menjadi plot utama kepada penyampaian video nih! korang boleh nampak sendiri, bila dia cuba memutarkan kembali waktu sehingga ke  pertemuan pertama mereka mula berkenalan! memang bnyak yang dorang lalui bersama selepas perkenalan itu! jadi, setelah semuanya berputar ke masa lalu dan tiba pada masa perkenalan dorang, dia hanya melimpasi gadis itu dengan keadaan biasa aje ... bagus lagi sekiranya dirinya tidak mengenali gadis yang dicintainya itu, kan? walaupun perit! entah apa entah aku cakap nih? hehehhe... memang best lah video nih! korang tontonlah sendiri! huhuhu...

8 comments:

tengkorakemas said...[Balas komen ini]

pergh..aku faham..maksudnya juga kita tak pentingkan diri sendiri..demi kasih sayang tu..

misyamissyou said...[Balas komen ini]

love it from the first time i saw this clip.. :D kalau boleh putar mase mmg kite akan selalu betulkan kesilapan..

Keyrill Eduardo Willeyhem said...[Balas komen ini]

@ TE : yeap, betul tu bro ... sdih video nih, terutamanya kt perempuan tu! huhuhu...

Keyrill Eduardo Willeyhem said...[Balas komen ini]

@ misyamissyou : kalau aje kita dapat putarkan masa, memang nak sangat betulkan kesilapan itu! huhuhu...bnyak yang pernah kita buat, terutama ksilapan!

ADfeez said...[Balas komen ini]

suka lgu nie!!! feeling abis :D

Keyrill Eduardo Willeyhem said...[Balas komen ini]

@ADfeez yeah, samalah kita... hehehe! ;)

sekamar rindu said...[Balas komen ini]

suka lagu ni...

follow ur blog*** 95

Keyrill Eduardo Willeyhem said...[Balas komen ini]

@sekamar rindu hehehehe...thnk you... ;)